vafan?

Har engelska nu, bredvid mig sitter Manizha & Issa och svarar på deras frågestund. Vi fick nyss tillbaka våran bok där vi hade skrivit ''A Moment In Time''. Fick bara G? wtf, han tycker jag skriver jätte bra men han förstår inte vad mitt minne är. Omg, får fan flipp. Det handlar ju självklart när jag fick min hund. Blir fan upprörd nu, när jag väl kämpar lite mer så höjs betygen inte ändå! Nä har inte lust att jobba hårdare när det inte blir något resultat ändå.
Nä men idag efter skolan blir det att stanna hemma och plugga lite och så. Känner att jag måste plugga för jag har slappat i skolan. Vill trots allt höjas i olika betyg men vet inte om jag klarar att jobba hårdare eftersom jag är så himla lat! Mår heller inte på topp eftersom kroppen värker och huvudet hänger inte med. Så efter skolan blir det matte, SO och läsa Om jag kunde drömma och en engelsk bok.
Efter engelskan har jag musik tror jag, rätt så chill ändå. Dock så vill jag bara sluta nu och gå hem och vila.
På höstlovet funderar jag starkt på att åka typ till Stockholm eller någon annan stad i Sverige. Är riktigt trött på livet just nu, allt är samma hela tiden. Gå upp runt 6, åka till skolan strax efter sju och sluta runt 3-4 varje dag. Efter skolan blir det plugg eller sova. Helgerna kan vara chill, men också tröttsamt eftersom vädret är piss just nu. Åhhh, vill bort nu nu nu nu nu!!
slänger in en bild på min bror.. haha :D

Kommentarer
Postat av: en anonym gnome

oooooh, sexy!

2011-09-26 @ 18:32:58
Postat av: ebbalina

snyyyyyyyyyyygggggggggg

2011-09-27 @ 21:16:32
URL: http://girlsgowild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0