vad gör jag med mitt liv??

vad slösar jag bort det på?
vad tänker jag med? 
det är jag som bestämmer min framtid & det är jag som väljer hur jag vill göra den. vill jag vara en nyttig vältränad ekonomisk tjej som bor i ett fint hus med en underbar och fin kille och har en bil och kanske en hund? 
eller vill ja bo i en liten lägenhet i ett ghetto ställe men en kött bit till lunch och jobba på nån bensin mack och äga en gammal skrutte bil som halvt funkar och antagligen är snodd. ?
det är jag själv som väljer. men just nu är jag förvirrad och bara deppig. mina föräldrar stöttar mig inte speciellt mycket. och själv har jag ingen lust med något. jag pluggar inte. jag är för trött, för jag lägger mig försent.. men ist är jag ute med kompisar. och träffar killen jag älskar, borde tänka efter vad jag gör med mitt liv. jag ska sätta nya villkor och regler! jag tränar typ inget längre heller.. nu ska detta bli en stor ändring !!

nu har jag pratat ut mig lite. ni får ha det bra och så hörs vi imon.. har ju prov imon och har inte pluggat nått...


NYA TAG FÖR EBBALINA ! ;)

Kommentarer
Postat av: en anonym gnome

Om du nu älskar han killen, varför är ni inte tsm..? tacksam för svar / en anonym gnome!

2011-09-29 @ 14:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0