Sugen på att skaffa tatuering

Tjena, nu ligger jag i sängen och känner att det är dags att stänga av datan. Ska trots allt till skolan imorgon. Efter skolan så ska jag vara hemma och plugga. Har två prov denna vecka, i matte och i fysik. Toppämnen både två, eller? Jag kan ingenting av det heller för våran lärare som vi har i dem ämnena har varit hemma för vård av barn så hur kan han tro att vi lär oss något när han inte är där?

Känner mig en aning panikslagen också för tog inte med en enda grej hem i fredags eftermiddag. Har faktiskt rätt så mycket på gång i skolan just nu och måste satsa allt jag har. Jag orkar inte slappa mer nu och känna när resultaten kommer att jag kunde gjort bättre. Jag kan göra bätte, så varför gör jag inte det då?

Jag är riktigt sugen på att skaffa tatuering nu iallfall.. men vill inte göra det när jag är under 18. Ena anledningen är för att jag är för ung för att kunna besluta mig vad jag vill ska sitta på min kropp tills jag är 90. Sen också för att jag vill inte tatuera mig på något oseriöst pundar ställe. Seriösa ställen är viktiga med åldern!




Kommentarer
Postat av: Shade

Väldigt sant :) 20 är nog en mer lagom ålder för att tatuera sig egentligen, för sen sitter det ju där och vid tjugo vet man lite mer vad man vill. Jag drog och tatuerade mig så fort jag fyllt arton = inte smart!

2011-09-19 @ 15:01:24
URL: http://www.scenbloggen.com/shade/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0