Spenderat dagen med min vän LinneaA!

Hej alla läsare! Nu är jag äntligen klar för sängen, är så himla trött så tror jag dör! Idag har jag spenderat min dag på Allum med Linnea. Hon skulle köpa en present till Isak som fyller år idag. Det tog 1 & ½ att hitta en present till den lilla pojken! En fin present blev det iallfall, en härligt grön tröj-jacka ifrån H&M. Efteråt så gick vi till Ica där vi egentligen skulle köpt kladdkaka men för min del köpte jag bara fanta. 6-pack! Mysigt, Linnea köpte två av dem medans jag fick fyra. Linnea köpte också en planch som jag också ska köpa, på världens sexigaste mage! Hahah nä men den var riktigt het faktiskt ;)

Nu sitter jag i mitt vardagsrum och kollar Two & a half men. Ett av mina favoritprogram, erat med? Snart börjar dem nya avsnitten där Charlie inte är med. Dem som redan har sett dem tycker faktiskt det var bra! Kanske ska ge det en chans trots allt? :D
Klockan nio kommer Svenska Hollywood fruar! Jag gillar verkligen Maria men och den där brunetten som bloggar, vet inte hennes namn? Men dem andra två har nog blekt sönder sina hjärnceller. Hahah, man ska inte vara elak mot människor, trots att dem är offentliga men kan verkligen inte hålla mig!
Nu slänger jag in en bild på Issa ifrån idag, tyvärr lite dålig bild eftersom den är tagen med mobilen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0