skoltrött...?

gaaashhh... behöver verkligen en skolpaous typ... vill komma bort lite från skolan. jag mår verkligen aldrig bra längre och jag vill bara sova.. men det värsta är att jag aldrig har tid med det heller !!

har precis slutat skolan och jag är jättetrött! mina ögon stänger sig typ av sig självaa... första passet hade vi idrott. det va faktiskt jätte kul. hahah jag brotta ner melina. hhehe (a)
efter det hade vi bamba och sedan so & sist svenska, en chill dag kan man kalla det ;)
men nu e jag hemma och har bara två timmar på mig att plugga till prov, fixa mig och sova. för sedan ska jag ju passa barn resten av kvällen..

jag tror jag ska gå till ica och köpa mig något gott till kvällen som jag tycker att jag förtjänar !
hoppas ni har det bra och inte äär allt för skoltrötta som jag. kram ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0