sista lektionen på denna veckan !

Kommer antagligen somna när jag kmr hem... har haft en jätte lång och tuff dag. Jag hade matteprov oxå och jag tycker faktiskt det gick väldigt bra! :D
just nu har jag no... jätte tråkigt, vi sitter och har genom gång om en nervcell. assåååå hon bara babblar och babblar, hon pratar jätte snabbt. jag fattar verkligen ingenting om vad hon pratar om.. det ändå hon säger är typ "och ääääähm"
haha men slutar om en timma så då är jag fri från denna skola!
Ska ni göra någonting kul ikväll då ? :D
jag har planerat min kväll mysig och ganska lugn. idag ska jag bara träffa kompisar. imorgon (lördag) så ska jag åka till hemmakväll som har öppnat vid partille/allum, hyra någon film & köpa lite godis & bara chilla och kolla på film med vännerna ! & på söndag så ska jag antagligen ta hål i naveln ♥ om inte jag gör det nu på söndag så är det för att jag ska göra det tsm med tessan. och isåfall gör vi det nästa helg ! :D
nu ska jag faktiskt lyssna på vad hon babblar om, så hörs vi om en stund :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0