Röd luvan

Hej blogish!

Är hemma nu igen, skönt eftersom jag är sjuk. Mår allt sämre och tror inte det är så bra att gå till skolan imon, tyvärr! Trivs ju i skolan och hatar att vara hemma för man hamnar så mycket efter!
Var ute med LinneaA och chillade lite på livet bara! Vi snackade och helt enkelt njöt av den sista gången man kunde gå utan jacka. Hade ju tjocktröja, halsduk och mjukisbyxor. Haha, hösten är verkligen här nu!
Men nu ska jag lägga mig i min super sköna säng och kolla på Röd Luvan, Red Riding Hood. Den otecknade vill säga.. Den som kom ut i år, 2011. Issa sa att den var bra och jag litar på henne!

Kommentarer
Postat av: johanna

sv: med mig är det helt ok! :) Några roliga planer för veckan?

2011-09-19 @ 21:45:43
URL: http://jaxel.blogg.se/
Postat av: PEETRA

- Tack så mycket! jo allt är bra med mig, hur är det själv? :)

Förlåt för sent svar.. KRAM

2011-09-19 @ 23:47:29
URL: http://petralovisaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0