ny design & header

Äntligen ny design & header. Gjorde jätte snabbt därför blev det inte bra, dock tycker jag designen är snyggare. Det var inte jag som gjorde den förra gången och tyckte allt var för enkelt. Men nu tycker jag det ser lite bättre ut iallfall! Jag har försökt länge att fixa den orange texten till svart men de går fan inte!! Headern är heller inte fin men det får duga tills vi har en bättre bild och tills jag orkar fixa den!
säg gärna vad ni tycker iallfall.. Ebbalina vet inte vad jag har gjort än så hon lär bli chockad.. kanske till och med arg? men jag bryr mig inte :D

Kommentarer
Postat av: issa

haha, Melina du ser ut att vara mycket längre än ebba! ;D

2011-09-29 @ 22:10:44
URL: http://issahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0