mopperace

Hahah igårkväll så racade jag & Linnea mot Hanna & Sanna. Hahaha fyfan va ballt det var! Linnea skjutsade mig och Hanna skjutsade Sanna. Jag trodde då och då att jag skulle dö.

Det började med att jag och Nea låg först, dem var bakom och jag kunde inte sluta skratta. Sen så skulle vi åka upp mot en lång backe och då åkte dem förbi oss i säkert 60 km/h medans vi åkte i 35. Hahahah, det var till och med en gubbe som åkte förbi oss. Pinsamt! Nä men sen när vi åkte ner för backen så gick det snabbt! Trodde som sagt jag skulle dö. Det var skit kul att åka med Linnea, litar ju på henne och så. En grej jag vet nu är att jag inte kommer åka bakom Hanna som gör galnare än vad jag gör! Nä men det var faktiskt riktigt kul! ♥
Haha det var också jävligt kul att se hur man såg ut efteråt. Håret hade ju blåst åt alla håll & kanter så de va helt kaos. Hela mitt ansikte frös, speciellt kinder & öron se dem var helt röda. Mina ben hade ingen känsel för det var så kallt. Däremot höll min jacka mig varm!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0