lördag

Hej! Hur mår ni? Själv mår jag sådär. Igår tappade jag min gammel farmors halsband, mitt korshalsband. Eftersom jag är kristen så blev jag väldigt ledsen. Jag letade efter det men gav upp tillslut. Jag har tappat halsbandet innan, och efter cirka en vecka efter så kollade jag bara ner så låg det där! På samma väg jag hade gått på varenda dag, flera gånger per dag. (det låg nästan utanför mig, jag gick alltid den vägen när jag skulle gå till skolan, gick ut med hunden eller var med mina vänner. de vill säga att jag hade vart på den vägen flera gånger per dag. och när jag en gång tittar ner så ligger den bara den!) Nu har jag satt på mig ett annat kors, vet inte vems det har vart. Kanske är det någon släktning eller är det bara ett nytt vi har köpt. Bryr mig inte så mycket för ska köpa ett nytt ovasett. Men halsbandet var självklart inte det värsta händelsen igår. Jag vill dock vara glad och tänka posetivt idag, det är ju fan lördag! Så tar inte upp något negativt idag.
Nu sitter jag i mitt vardagsrum och kollar tv och ska snart dra och äta sushi med Linnea. Mysigt, är sugen på sushi. Det var länge sen jag åt det! Ikväll ska jag förmodligen träffa massa vänner. Vet dock inte vilka exakt, beror på ifall vi drar utby eller stannar i Partille. Ska iallfall vara med LinneaA och Celina.
Eftersom jag inte kommer vara hemma så mycket idag och orkar förmodligen inte ta med datan så hoppas jag att ni förstår att uppdateringen inte kommer vara sådär jätte bra. Men jag har gjort ett tidinställd inlägg så ni får iallfall något att läsa! Hoppas att ni alla kommer ha en jätte bra lördag, ovasett om ni tar det lugnt hemma, chillar med era vänner eller har planerat en galen kväll! Kram eran Melina
whowho, min kamera är laddad så bloggen blir roligare! bilden nedan, ja mobba inte mina skeva ögon..





Kommentarer
Postat av: rebecca guve

super snygg tröja! :D

2011-09-24 @ 21:43:38
URL: http://rebeccaguve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0