lite om min dag!

Hej allihopa! Hoppas ni mår jätte bra för det gör jag! Hehe, har haft en rätt så trevlig dag och det känns riktigt gött att jag sitter här nyduschad i min säng och ska kolla på tv!
Första lektionen var idrott, vilket var riktigt roligt eftersom vi körde rugby - tjejer mot tjejer! Fyfan va vi kämpar varje gång vi bara kör mot varandra, eller hur tjejer! :D Om ni läste det Ebbalina skrev om att hon tackladed ner mig, hoppas jag förstår att hon bara skämtade! Haha, lilla Ebba som inte har några muskler :D stackarn, haha nej då men hon tog faktiskt ner mig flera gånger :( Så kul när man är seriös men samtidigt oseriös. Ibland blir det ju tjafs mellan oss tjejer för vi tar det allt för seriöst. Men när vi tar det seriöst så kämpar vi och gör allt för att vinna, vilket är en bra grej eller hur?
Andra lektionen var SO, ett favorit ämne för min del! Är klar med hela talet så nu gäller det bara att skriva slutsatsen, vilket jag har kommit rätt så långt på faktiskt! Men jag, EbbaH och Issa satt mest och kolla bilder på min familj och Issa (särbarnet själv..) trodde alla va jag :( inte så jätte snällt när de kom till tanter och så. Haha :D
Tredje och sista lektionen var svenska, ett favoritämne det med! Vi ska ju vara klara med en uppgift på fredag, och eftersom jag var sjuk så började jag med det igår, kaoos! Nej då, jag är faktiskt nästan klar! Ska bara renskriva lite bättre och sen är jag klar!
Efter skolan så stack jag, Issa och Manizha till bibloteket för att plugga. Vi skulle dra till Willys och köpa godis eftersom man pluggar bättre när man äter något, haha! Dock märkte vi att Hemma kväll hade premiär så det var super-duper rea där så vi köpte massa gott och stack sedan till bibloteket där vi faktiskt inte ens öppnade böckerna! Haha, det var lite fight emellanåt men om man tar bort de dumma vi gjorde hade vi det trevligt :)
Kom hem runt 5 då jag gjorde matten och kunde allt på diagnosen! Göttans, då måste provet gå rätt så bra ändå, eller? Sen så tog jag och LinneaA tio i 7 bussen till Partille Centrum för att köpa massa godis på Hemma kväll! Haha, ännu mer gott! Kom hem 8 så det är bra. Linnea hade tagit hål i tungan! :o snyggt måste jag säga ;)
Aja nu ska jag sova så vi hörs mer imorgon! Hoppas ni har de bäst, kram eran Melina
Slänger in ett par egopic ifrån NOn igår, haha.. försökte verkligen lyssna på vad läraren hade att säga men tillslut gav jag upp :D dock är det inte världens bästa bilder men i dont care! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0