Köpa loss

Godmorgon, igår var jag och Ebbalina med massa i Utby. Var hemma runt 11 för var så himla trött. Idag ska jag förmodligen dit igen, ifall jag orkar.
Hela morgonen har jag spenderat med Ebbah, vi har skypat på våra mini pc. Hahah, love them. Dem är så dåliga egentligen, men älskar den ändå! Funderar på att köpa loss den när jag går ut ur nian, den är ju inte värd mer än 200 spänn och att köpa en data för 200 är så jädra värt. Däremot har jag redan två datorer som redan tillhör mig, funderar på att ge en till mamma eftersom hennes data inte är den bästa. Men vi får se hur min lilla bebis mår i slutet av nian, kanske den inte ens lever då? Vi får allt hoppas. Jag älskar att jag har 3g på den, internet över hela Sverige och Danmark. Me like! Ska ju snart åka till Stockholm och då kan jag ju sitta med datan påväg dit! ♥
en rolig bild, hehe. är däremot inte kort men ändååå

Kommentarer
Postat av: issa

haha någon verkar ha komplex över sin längd..? Men till saken, vad heter du på skype Melina? lägg till mig: issaehansson Och en annan sak, ska vi köra ett länkbyte? pusselipuss!

2011-09-17 @ 14:39:41
URL: http://issahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0