jag vill shoppa!

åh vad jag hatar skolan just nu. jag har suttit hela dagen med plugget, hur långt har jag kommit? cirka 3 sidor av 20. jag har läst lite mer än 3 sidor men förstår bara 3. jag känner att provet kommer gå suveränt och jag bryr mig inte.
jag borde vara glad för torsdagar är jätte chill. börjar med slöjd där jag syr en kilt, haha. har inte fått tyget än men det kommer imorgon! kommer bli jätte kul för jag tycker om att sy å designa. är inte bra på det men det är fortfarande kul! efter slöjden har vi engelska och där läser vi bara en bok, rätt så chill. på svengelskan så kommer jag plugga till det jävla f*tt provet. sen lunch. sen so som är mitt favoritämne. sen har vi elevens val och där kommer jag också plugga lite inför provet och sedan göra lite so också tror jag. så rätt så chill dag imorgon.
åh vad jag vill shoppa nu! orkar inte lägga upp bilder men jag önskar verkligen att jag var 100 tusen kronor rikare. vilken dröm det hade vart!!
kram Melina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0