i dont give a shit

Sitter och pluggar till fysik provet på fredag, har lust att sluta och skita i det helt för NÄR FAN KOMMER JAG BEHÖVA DET I FRAMTIDEN? Åh va sur jag är nu. Jag kommer inte bli någon jävla forskare, eller lärare som kommer lära ut detta. Det är bara onödig fakta!! När fan kommer jag behöva kunna hur en spegel reklekterar sig eller vad fan den gör? Jävla politiker som bestämmer detta.
Högstadiet hade varit så mycket bättre om man fick bestämma olika kurser man skulle gå i!! Om man nu är tvungen att ha NO (VARFÖR?!) så hade jag ju fan inte valt jävla fysik. Jag kommer iallfall få IG och I DONT GIVE A SHIT.

fyyyyyyfan vad jag längtar tills jag går ut ur jävla grundskolan. jag vill börja jobba nu, jag vill vara självständig NU. Men nä, fan va samhället sugen nu för tiden. Min mormor slutade i skolan i 8an och jobbade som undersköterska! Varför kan det inte vara så nu för tiden? MEN NÄ, då ska man börja i skolan när man är 5, sluta när man är 25. Tror ni jag vill sitta i skolbänken tills jag blir gammal eller?! nej, fan vid 25 vill jag typ redan ha familj of my own!!!!!
kram ifrån eran kung Melina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0