Go söndag

Varit förkyld & inte mått så speciellt bra idag. så var hemma och vilade hela dagen. fast sedan till kvällen så gick jag ut en stund o träffade några kompisar. va inte ute så länge för en pussgurka ringde & tyckte att de var dags för mig att åka hem & ta det lugnt så ja kunde gå ut imon ist! ;) när jag kom hem så åt jag grillat. underbart gott. Passande till idol fixade mamma denna juvelen som ja kunde sitta & mumsa på ! en jätte go & chill söndag blev det & det blir en ganska så chill dag imon oxå ! efter skolan imon så ska jag hämta barnen jag är barnvakt till. lite lek & så blir det antagligen & sedan till kvällen så går jag då antagligen ut en stund. sov gott och dröm söta drömmar kära läsare




Kommentarer
Postat av: Sophie "autophoto"

allt bra? :)

2011-09-06 @ 19:40:26
URL: http://autophoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0