bilder ifrån bilden idag! ♥

tjejer vi är bäst!

Idag på elevens val så stack jag (Melina) med några andra tjejer och killar till bilden där vi fortsatte med våran mobil. Där jag har gjort en gnomephone. Love it! Vi har inte bild mer denna termin och det är flera som satsar på VG & MVG. Dock målar jag inte bra så det blir ett G för mig :) Men i slutet av lektionen var vår lärare inte i klassrummet så vi lyssnade på hög musik och tog massa kort :D Max har tagit alla bilder med sin helt underbara kamera. Jag tog också kort med min kamera men lägger in dem sen!

Sista lektionen var ett himla bra avslut på dagen! :D







Kommentarer
Postat av: issa

hehehe--- läskigt att Stefan helt plötsligt dyker upp på den ena bilden..

2011-09-29 @ 22:16:18
URL: http://issahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0