asså jag orkar inte..

Åh vilken dag det har varit. Dem två första lektionerna var chill, tredje lektionen var man hungrig och hade matteprov. Tror dock det gick bra, eller det känns så iallfall. På idrotten skulle vi köra rugby, och vi tjejer (förutom 1) ville köra tjejer mot tjejer för då kämpar vi mer. Rugby med tjejerna är jätte kul, alla är seriösa fast samtidigt så har vi kul, vi tacklar varandra och kämpar verkligen! Dock så sa våran lärare att vi skulle köra blandat idag och då förstördes min dag. Kom i världens trevligaste lag också! JÄTTE TREVLIGT. Nej, orkar inte ens skriva mer om det för jag orkar inte!!! Efter idrotten hade vi NO som var sååååå lång tråkigt så jag tror jag dog lite.
Nu är jag iallfall hemma och ska ut senare, ifall jag orkar. Jag är jätte trött och är inte på humör som sagt, dock har jag lovat Celina att komma ut så det blir nog så ändå.. Vet inte vilka som ska ut men vi får se senare! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0