Stockholm bra, Göteborg bäst

Hemma i underbara Göteborg igen! Skönt men samtidigt tråkigt. Det var jätte kul i Stockholm, har lust att flytta dit men Göteborg är mitt enda sanna hem! Stockholm är ju helt underbart vackert och dem har mycket bättre affärer där.. förstår ju varför, det är ju trots allt Sveriges huvudstad. Nä men jag hade kul med min släkt, som jag aldrig träffar typ - tråkigt nog..  Det kommer lite bilder ifrån Stockholm på fredag, glömde kameran i mormor och morfars bil -.-

Och lite såhär random, men ville bara säga det - jag troooooor att jag helt ärligt nu, kommer sluta blogga på denna blogg. Anledningen är enkel - det är en blogg där jag OCH ebbalina ska blogga på.. men det är bara jag som bloggar? då kan jag blogga på min blogg ist.. känns tråkigt men det känns tråkigare att det bara är jag som bloggar? inte för att jag tar bloggen på stort allvar eftersom den bara är typ min ''dagbok''. men det är ju tråkigt att blogga på en blogg som både ska blogga på ifall bara en gör det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0