snabbt inlägg

har precis kollat klart på sex and the city med mammi ♥
har inte träffat henne på hela dagen eftersom hon har varit och kollat på hus i alingsås. och jag har varit ute med de bästa och planerat nästa lördag ! då blir det bio :D
eller så ska vi bara hem till någon och kolla på nån film och mysa.
•denna veckan blir det mest plugg och vara hemma. har so-redovisning på torsdag. spanska och no prov antagligen på tisdag...
och så ska jag få in träning emellan oxå. & så ska jag hinna träffa vännerna. mitt liv är helt fullt upp! 
men det är bara att hålla i... men jag tror att livet blir enklare om jag planerar lite mer. nu har jag redan fixat allt tills imorgon så jag kan få sova lite extra, så jag kanske hinner blogga innan jag åker. men om jag ska hinna komma upp i tid så får jag nog sova nu.
kram ebbalina .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0