ska man vara nöjd eller onöjd?

Fick VG på min debattartikel, känns inte så jätte bra. Skrev den bara på fyra dar dock, andra hade skrivit den på över en vecka så på så sätt ska jag ju vara glad. Dock har jag pratat med andra lärare som tyckte den var jätte bra och då känns det tråkigt att jag bara fick VG. Vi har ju en ny lärare (min favoritlärare blev gravid) och det känns som om den nya är väldigt sträng.. inte så jätte kul när man vill höja sig.

Samtidigt ska jag ju vara glad att jag fick VG.. men kan inte riktigt bestämma mig om jag är nöjd eller inte. Menar inte att säga att jag är bättre än VG men jag tycker faktiskt min debattartikel var bra.. Jag saknar min gamla lärare, fast min nya verkar jätte snäll å så. Men som sagt, tror att hon är väldigt sträng..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0