liten text

Kom precis ut ur duschen, och nu sitter jag i en tjock filt i mitt rum och kollar på tv. Imorgon är det måndag, igen. Och då innebär det skola, känner ingen lust för det nu eftersom fredag var en piss dag. Men det gäller att dra dit ändå och kämpa vidare. Imorgon ska bli en rolig dag, eller de vet jag ju inte men jag vill. Allt blir ju som man gör det, så om jag då iallfall försöker göra det bättre än vad det egentligen är så blir det nog rätt så nice!

På torsdag har vi SO redovisning, jag känner faktiskt hur jag börjar bli mer och mer nervös. Jag vet att jag klarar lite bättre än VG i muntligredovisning men eftersom jag är i en bra grupp (Manizha & Hanna) så höjs ribban lite. Eftersom både dem två kommer vara bra så kommer jag förmodligen bara vara en i mängden, tyvärr. Sista SO arbetet var muntligt förra terminen och då fick jag faktiskt VG+, bara för att skryta. I början av 8an fick jag VG- på den första muntliga redovisningen och då ser man hur mycket jag växte under hela 8an. Om jag fortsätter att växa kan jag kanske ligga på MVG. Men som sagt, dem andra två i min grupp är också bra och då sticker jag inte ut. Jag är inte lika säker på talet heller för den delen. Men ett VG skulle självklart passa bra, vill ju vara bättre men ibland går det inte.
Det ska bli skönt att åka iväg på fredag, även om det bara är för helgen. I Stockholm kommer man ha det super trevligt med riktigt goa människor! Tycker det är jätte synd att vi bor så långt bort ifrån varandra eftersom vi verkligen går ihop. Men funderar ju att flytta dit några år efter studenten, bara för att.. Dock vet jag inte ifall jag kommer våga/verkligen vilja eftersom Göteborg är mitt hem.
Och bara såhär lite random, Manizha sa till mig att kineser är smartare (högre IQ) än oss andra. Jag trodde självklart inte på henne för det låter lite konstigt. Men det var någon (no names..) som sa att kineser har i genomsnitt 120 IQ, medans vi vita har 110.. Whata fuck?! är detta sant? Det kanske är ganska rimligt eftersom kineserna håller på att ta över världen nu.. Så där är ett ännu bevis på att Manizha har mer kunskap än mig, grattis manni..

MANIZHA IFALL DU LÄSER DETTA IDAG INNAN KLOCKAN 20.00 SÅ MÅSTE JAG PRATA MED DIG!!!




Dehär är dem två första egopicen jag la ut på denna blogg. Vet att Hanna kommer typ skratta nu eftersom jag har gjort en prick över mitt höga, mobba dem inte. tack i förhand



Kommentarer
Postat av: mannii

hahah jag sa ju det, och du bah nej verkligen inte & du trodde ja va typ dum i hövvet! haha :(



va ville du säga?<3



ggrapa

2011-10-02 @ 18:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0