Godnatt för mig i götet

Säger godnatt för mig nu, inte för att jag ska gå och lägga mig men för att jag ska spela sims och kommer inte orka blogga sen! Men just nu sitter jag och skypar med Linnea.. och kollar tv!

Imorgon bitti åker jag ju till Stockholm och träffar helt underbara människor! Kommer bli skönt att åka bort, trots att jag kommer hem redan på måndag. Men kommer sakna skolan (sa jag nyss de?!) eftersom jag gillar skolan nu. haha, omg nä men det är ju kul i skolan eftersom vissa tjejer är helt underbara. Kommer blandannat sakna Issa min gnome, hon är helt klart cp och det är bara för skoj!

Kommentarer
Postat av: anonym gnome

kommer sakna dig min underbart knasiga gnome!

2011-10-06 @ 21:03:03
URL: http://gnomaräger.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0