sjuk

Fick gå hem från skolan idag p.ga att jag har feber & huvudvärk :( 
lite synd sådär eftersom jag inte får gå till skolan imon heller... men ni kan ju se det positivt eftersom det blir mycket bloggande!
Jag ska satsa på att somna ganska tidigt så jag är piggare imon d.vs så jag inte sovet bort hela dagen ;) 
jag måste ju städa vardagsrummet & köket imon för att få min månadspeng + att jag får lön! inte så illa va ;) 
jag känner mig helt *uscchhh* & vill df inte ta nån bild på mig hur jag ser ut just nu. så det kommer imon ist då jag är piggare + friskare = renare
på lördag så blir det lite partyyypartyyy med vännerna, vi kommer nog bara umgås, skratta & ha trevligt!. så jag och melina ska lyssna på musik & fixa oss tillsammans här sedan tar vi moppen dit. får se om jag sover kvar där. annars tar jag moppen hem.  dont drink and drive'  !




KOMMER SOVA I DESSA GOSSISAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0