lifesaver

pappa var ute & åkte rullskridskor. så ringde han sin sjuka lilla dotter "ebbaa kan du köra hit med moppen. jag har ramlat och kan inte gå... "
jag åkte dit och han blödde på ena benet och hans lårmuskel va AV !!
tur att han jobbar på brandstationen & även jobbat som abulansförare i 13 år så kunde jag åka hem och hämta bandage och sånt. samtidigt som jag ringde mamma. mamma kom och hon kunde inte köra ända fram ttill pappa för det var bommar för. så fick få upp pappa på moppen och köra han till bilen som stod 20 meter bort typ. de va typ en kort berättelse av det som hände. men bloggar mer sen när jag lugnat ner mig !





Kommentarer
Postat av: Linnea L

;o

2011-08-26 @ 16:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0