home again..

Tjenare!

Kom hem rätt tidigt faktiskt, strax efter elva. Men Ebba skulle ändå köra hem Hanna då och det var så himla kallt! Trots mina UGGs och tjocktröja + skinnjacka.
Jag, Ebbalina och Linnea drog till utby efter att vi legat och sovit lite hos mig. Vi träffade först två killar och Hanna!(kan inte alla namn?) men senare på kvällen när solen gick ner (9 tiden..) så var jag med Hanna, Ebbalina, Linnea, Casper, Kevin, Albin, Anton, Lukas, Oliver, Niklas och några mer.
Haha nu när Ebbalina körde hem mig. Bakom oss kommer en bil och tutar (trodde att dem skulle kö på oss. Hade inte vart första gången en bil skulle försöka med de..) så typ sitter det ett par as snygga killar i bilen! Ah mer behöver jag inte berätta. Men nu ska jag nog gå å lägga mig. Ska upp tidigt imon (vänder lite på dygnet eftersom skolan börjar på måndag)


Ebbas KB moppe. Me like..!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0