första dagen på en ny vecka, taggade?

Rätt så chill dag trots att man började tidigt och slutade sent. På idrotten kn*llade jag och Ebbalina alla genom att vara bättre än dem andra!
Direkt efter skolan så var vi hungriga och sugna på tjockis mat så jag, Ebbalina och Hanna drog till Max. Issa skulle hängt med men hon skulle bjuda sin mamma på bio så hon kunde inte. Efter vi hade gått upp fem kilo så rullade vi runt bland affärerna. Jag försöker ju hitta Jofama by Kenza. Jag vill se om den är lika snygg i verkligheter som den är på internet. Hittade den med svart ludd, inte alls lika snyggt. Däremot hittade vi as snygga mössor som alla vill ha. Haha as ballt alla ville ha svart också. Lär inte få den eftersom jag inte brukar använda mössa och då köper man ingen för 600-700 kr. Jag har också varit i jakt på en snygg pälsväst och hittade en snygg på Sisters för 800 kr. Jag och Hanna prövade men dem var inte så jätte snygga på, tyvärr!

Sen kom jag hem strax innan fem och hann bara byta om innan jag stack ut med Linnea och massa killar. Men nu ska jag hoppa in i duschen och sedan gå och lägga mig i min gossiga säng! Jag blir så himla seg av detta väder, tycker dock det är mysigt med åska och regn men inte när det är det varje dag?
EbbaH och Issa strax innan den goa gympa lektionen!



Me and my babes!

min underbara och enormt vackra vän! ♥



Kommentarer
Postat av: hanna

go dag! känner dock foffarande att jag rullar fram här hemma :)

2011-08-29 @ 19:04:06
URL: http://hannamg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0