En go avslutning på sommarlovet!

Igår var det ett riktigt gött avslut på sommarlovet. Rix FM festivalen va ball!Chris Medina, Ulrik, Danny, Erik Segerstedt, Erik Hassle och massa mer var ju där! Sen var jag ju med enormt balla tjejer - LinneaA, Celina, Hanna, LinneaL och Ebbalina ofc!
Vi hade bra platser, stog nära och såg allt! Men vi gick ur ut klumpen efter en stund. Efter de var slut (hade as ont i fötterna!!!) så försökte vi träffa Chris Medina, men när han väl kom fram till oss var han tvungen att åka. Efteråt så träffade vi Danny! Han signerade min arm, haha. Linnea fick fan en puss av honom! Så tog vi kort med honom åxå :D
Aja hade ballt igår! Men idag är det ju skola.. gick upp halv 9 för att jag måste fortfarande vända på dygnet. Alla nior börjar ju halv 2, as chill. Vet inte vad jag ska ha på mig bara eftersom det typ har regnat och vet inte om det kommer hålla upp sig eller om det fortsätter?
så snygg! ♥
jag..
celina! ♥
celinas ros!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0